2013年6月26日 星期三

Kris 對 James Gandolfini 的逝世發表言論


曾和Kris一起演出《等愛的城市》的男星James Gandolfini,在本月20號不幸因心臟病發逝世於羅馬,Kris今天透過發言人對EW雜誌發表了悼念。





“When I heard of James’ passing I was in New Orleans, where we met shooting, and every memory flooded back and gutted me,” Stewart says in a statement to EW.

「當我聽到詹姆斯過世的消息,我人在紐奧良,那剛好是我們拍電影(《等愛的城市》)的地方。每個我們曾有過的回憶一幕幕浮現,令我非常傷心。」

She adds, “I’ll hold that time near to me forever. He was immeasurably great. My heart goes out to his beloved family.”

「我會將那段時光永遠帶在身邊,他的好是無可取代的。我的心會跟隨他心愛的家人們。」




1 則留言: