2012年9月10日 星期一

史蒂芬妮梅爾談完結篇, Kristen, 未來動向


電子媒體E!在紐約時尚週訪問到了暮光之城作者, 史蒂芬妮梅爾女士
回答非常簡短有力!

On the Kristen Stewart Rupert Sanders situation she stated:“That’s so not my business.”
克莉絲汀使都華和導演的事件...「那完全跟我無關。」
(幹得好!給記者吃閉門羹!)
On the Twilight films ending: “I tend to get really sad when I have to [think about the final film],” she said. “So I’m sort of putting it off. I figure it’ll be a really emotional night when it comes out and we know that it’s over. That’s going to be rough.”
暮光電影即將完結...「每次我想到要結束了,就感到非常難過。我暫時把這件事情放在一邊。我知道首映的晚上, 我會非常感性,因為一切結束了。那會相當難受。」 

On what she’s doing now: “I’m writing now”
現在的近況?「我正在寫作。」


2 則留言:

  1. 雖然暮光系列結束很難過 但明年還有宿主可以看 還是好期待

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 而且梅爾大人正在寫書
      我想很快就有新書可以看囉!

      刪除