2012年6月1日 星期五

Robert Pattinson 談《暮光之城:破曉2》海報

前一陣子在坎城的Rob接受了很多訪問~

當然, 免不了被問到破曉的問題囉
這次~Rob提到了貝拉...

“This one is so odd that it becomes kind of funny,”
這集有趣得很怪異
“Now that Bella’s not human, they’re just on Mars now. Everyone in it is a lunatic!”
現在貝拉不再是人類了, 他們現在就像在火星, 每個人都很像瘋子(火星人!?)

接著, 記者問到了最新釋出的三張海報...

“I’m excited about the last book coming out because it’s quite different,”
我很期待最後一集(上映), 這集很不一樣
“Even the posters. I just saw the posters the other day and . . . suddenly there’s a different look. Because all our posters have been exactly the same, until the last one. It’s crazy. I kind of like them.”
包括海報。幾天前我看了海報,我忽然覺得看起來不太一樣了。因為我們之前的海報看起來完全一樣(NICE大笑),直到我看了最後一張,太瘋狂了,我很喜歡。





2 則留言:

  1. 話被Rob這麼一說,
    我也感覺到前面幾集的海報相似度很大
    期待今年11月的Breaking Dwan Part 2 ♥

    回覆刪除