2012年7月2日 星期一

羅伯派汀森新片 可能深入伊拉克拍攝


MissionBlacklist France 在《大都會》宣傳時期幸運的訪問到Rob,談談新片~

Question: Hi! One of your next projects is Mission:Blacklist. What made you choose this role and are you really going to scout locations in Iraq?

問:嗨!你的下一部新片《任務:黑名單》Mission:Black List,是什麼讓你選擇這個角色呢?請問你真的要去伊拉克拍這部片嗎?


Robert Pattinson : I read the script. I thought the script…I didn’t even realize that the script was a real story and then they told me it was a true story. I met Eric Maddox who it’s based on. He’s one of the most fascinating people I have ever met and the story’s amazing. We’re looking into Iraq, I mean he was there, I mean it’s quite difficult obviously to go there, but I think it would be a good thing to do to go and start… you know.

Rob:我讀了劇本,我覺得這劇本…我在讀劇本之前根本不知道是真實事件改編,直到之後才被告知。我見過Eric Maddox了,他是小說原創者,他是我遇過這世上最美好的人之一,而且故事題材很棒。我們正在觀察伊拉克的情況,我的意思是他在那兒,去那裏(拍攝)顯然是非常困難的一件事情,但我樂觀其成也會有好的開始…你知道的^_<


羅伯!!!不管怎樣要注意安全啊!!!
淚奔~



沒有留言:

張貼留言