2012年7月26日 星期四

Kristen Stewart, Rupert Sanders 發表道歉啟示


對於這次 US MAGAZINE 爆出的婚外情事件...
當事者都分別發出了道歉啟示...



「對於那些我身邊的人還有每個受到影響的人,造成他們的傷害與困窘,我感到深深的抱歉。這個一時輕率的舉動危害了我生命中最要的事情,我最愛還有最尊敬的人-羅伯。我愛他,我愛他,我很對不起。」
"I'm deeply sorry for the hurt and embarrassment I've caused to those close to me and everyone this has affected. This momentary indiscretion has jeopardized the most important thing in my life, the person I love and respect the most, Rob. I love him, I love him, I'm so sorry,"

「造成我家人的痛苦我感到非常懊惱,我美麗的妻子還有天使般的孩子是我僅有的全世界,我全心全意的愛著他們,我祈禱我們可以一起度過這個時刻。」
"I am utterly distraught about the pain I have caused my family, My beautiful wife and heavenly children are all I have in this world. I love them with all my heart. I am praying that we can get through this together."


--

NICE的心情好沉重.......................

1 則留言: